Kızlar selam, kendimi çok kötü hissediyorum, biraz ateşim var, burnum akıyo ve vücudum çok halsiz, bebeğimi kucağıma alırken bile kollarımın ağrısından duramıyorum. Emziriyorum, mama kullanmadık hiç, bu şekilde emzirebilir miyim? Bebeğime geçer mi hastalık?