Ticariye araç bakmak yerine daha yaşlı kilometresi daha az temiz araba bulmak daha mantıklı babam kullanmıyordu Peugeot partner geniş ferah ancak her yıl muayenesi olurdu o yüzden sıkılıp sattı benim tavsiyem Mazda 3 veya Mazda 6.gruplarina göre fiyat performans açısından çok çok karlı yalnız kullanacaksanız. satmak için alınmaz. 7 8 yıldır kullanıyoruz servise rutin bakımları için gittik sadece.