Berna12 Bebeğim 6 aylık 19 günlük kabız oldu Ek gıda ve anne sütü aliyor Ama 3 gündür kabız yani ikiniyor çok az kuru şekilde yapıyor Ne yapabilirim onu rahatlatacak
incitanem3 Berna12 Berna12 yulaf ezmesi kayısı kuru üzüm hurma pişirip robottan geçirin hemen söktürüyor
Elifssu Berna12 10 güne kadar anne sütü alan bebeklerde normal kabul ediliyor.Ama zeytinyağı içirebilirsiniz 1 çay kaşığı ek gıdada agır geldiği için olabilir yogurt yedirin sıvı verin düzelir 🌸
-erCansu- Berna12 yulafı gün kurusınu haşla püre yap içinede zeytınyagı koy hergun ver ekstra olarak sıcak suda oturtmak rahatlatıyo ve ek gıdasınada zeytınyagı koyabilirsn
incitanem3 Berna12 hayır sürekli veriyorum bağırsakları için çok iyi geliyor 6 aydan itibaren hep veriyorum
Miranalimom Berna12 en etkili yöntem kaysiyi kaynat suyunu bol bol icir oglumda cok ise yariyor hatta verdigimde 3 gun ishal oluyor insallah sizdede ise yarar..
GezginPaNDa Berna12 kayisi sıcak suya koyun suyunu icirin . Zeytinyağı içerinde hem de yağ ile popoya masaj karına masaj
Berna12 GezginPaNDa Teşekkür edeim şimdi kayısı aldım denicem Kayısı haslamicam dimi direk suyunu vericem sıcak suyu. İçine koyup