MelekAcar Genel de bu tarz postlara uzun uzun yazdım emziremeyen bir anneyim 7 ay 11 günlük oglum var. Sadece şunu düşünerek devam ettim. Oglum büyüdüğünde ne güzel emdim annemi sütü ne güzeldi demeyecek, ne güzel mamalar yedim de demeyecek. Ama çok güzel mutlu bi aile büyüdüm annemle şunları yapardık diye mutlu anılar bırakacagım şimdi tüm çabam artık oglumun babası ve benimle mutlu bi çocukluk geçirmesi ! Hiç bir anne yetersiz eksik değildir. Derdi de dermanı da sizsiniz evladınızın kocaman gülümseyerek her fırsatta çok sevdiginizi söyleyin her anını hem hafızanıza hem videolara kaydedin ileri de mutlulugunuzu izlersiniz siz anlatırsınız onlar dinler mutlu anlar bırakın