Flower123 yaşadığımız şehir de ailelerimizden kimse yok , bebeğimle nasıl olur bilemediğimden kalıyor hep 😬 soğuk aylar da olması gerekiyor ya ameliyatın her kış ailemin yanına gideyim orda doktoruma aldırayım diyorum o da nasip olmuyor bir türlü böyle diye diye tam 3 kış geçirdim 😂 kulak zari arkası iltihap topluyor benim , ilaçla da geçmiyor ameliyathane de şırıngayla çekiyorlar. Yarı duyar yarı sağır geçinip gidiyorum bakalım nereye kadar 😬