Merhaba benim bebeğimin gözünde çapaklanma ve kızarıklık oldu ne yapabilirim
Önemli olarak mama verdiğim zaman oluyor genelde acaba ondan kaynaklı mı ne yapsam geçmesi için anne sütü ile temizliyorum ama geçmedi dün Dr yumurta sarısı tadımı yaptım 2 gün işte 2 gündür de kızarıklık oldu çapakla beraber o nedenle olabilir mi ne önerirsiniz