basaksahinx Merhaba. 1 yaşında kızım var. Yüzü kırmızı kırmızı benekli. Sudocrem kendimde kızarıklık çıktığı zaman çok iyi geliyor ama benekler için yüzde kullanan var mı?
GBK basaksahinx bebeğiniz için daha temiz içerikli kremler kullanmanızı öneririm. mesela sebamed, mustela, la roche posay gibi. sudocrem çok kalın yapılı bir krem. bebeğinizin gözeneklerini kapatmak istemezsiniz
Anr5155 basaksahinx bebeğiniz için sudokrem kullanmanızı tavsiye etmem içeriği daha temiz ürünler araştırın ya da kantaron yağı falan varsa masaj yapar gibi ondan sürebilirsiniz
Gulbiye basaksahinx la roche posay kullanıyorum doğdundan beri kızıma çok memnunum sudokrem pişik olunca kullanıyorum ben
huzunkovankusu basaksahinx alerjik olabilir mi bebeğiniz egzama mı mesela? Onun yerine nemlendirin sudocrem kullanmayın
basaksahinx GBK Anr5155 Gulbiye huzunkovankusu EmineYilmaz Teşekkür ederim hanımlar. O nemlendiriciyi kullandım la Roche çok güzel nemlendiriyor cildiyeci çocuk egzeöası dedi 1.5 yaşından sonra gider dedi kortizonlu 2 krem verdi kullandım geçmedi. Alerjik değil dedi. Kendimce yöntemler araştırıyorum dikkate alacağım dediklerinizi. Sevgiler :)
Anr5155 basaksahinx rahiki mahtum diye bir marka var çemiz içerikli ürünler satıyor ben bebeğimin her şeyini onlardan alıyorum sorununu anlatırsan sana uygun krem tavsiyesi verebilirler kortizonlu ürünleri kullanmana gerek kalmaz instagram sayfaları var istersen bir bak markayla ilgili merak ettiğin bir şey olursa cevaplarım 3 yıldan fazladır alışveriş yapıyorum
EmineYilmaz basaksahinx bende la roshe aldım 2 Kızıma da kullanıyorum . 2 Kızımda atopik ciltli egzamaya yatkın :(
asrinhatasi basaksahinx ben yüzünü yıkayıp bebek losyonumuzdan sürüyorum. Eğer soğuğa bağlı kuruluk gibi bişeyse.