mehtapmirayuygun kızlar merhaba kızım 7 aylık ek gıdaya başladık haliyle kıyafetleri de kirleniyor dalin kullanıyorum ama çıkarmıyor tecrübeli anneler yardım eder mi 🙂
Minniemouse_4235 mehtapmirayuygun benim de çoğu lekeli ya ve çıkmıyor önlük takıyorum o bile fayda etmiyo
Mucizebebek mehtapmirayuygun canm önlük kullanmıyor musun? Dalan roxy kullanıyorm çok memnunum tüm lekeleri çıkarıyor
Dilekkkkkk mehtapmirayuygun ben e bebeğin leke çıkarıcısını sıkıyorum lekeli olanlara 2-3 dakika bekletip makinaya atıyorum yıkama sonrası durulama ile güzelce temizliyor
Bulut_pelin Valla benimde öyleydi beyazlar özellikle ön tıkanmalı 90 derecede tıkıyorum deterjan ve çamaşır suyu koyuyorum.yıkamanın ortasında makine sıcakken durdurup yarım saat bekletiyorum valla mükemmel bembeyaz oluyor
Mucizem_0809 mehtapmirayuygun e bebek in kendi leke çıkarıcısını çok kişi önerdi bende sipariş verdim bakalım memnun kalıcakmıyım bende bütün herşey bizimde meyve çorba lekesi 😂
sedAlya mehtapmirayuygun kirlenen esyayi hemen kurumadan ilik suyun altinda beyaz sabunla citileyip makinaya atarsaniz tertermiz cikacaktir. Ben oyle yapiyorum hic bir leke kalmiyor :)