Kuzeybebekk Kızlar bebeğim bugün 4 saat oldu gündüz hala uyuyor , uykusunda besliyorum . Sizce uyandırmalı mıyım yoksa uyumaya devam mı etmeli , dün geç uyumuştu acaba ondan mı ki
Eylulunannesi55 Kuzeybebekk tam olarak saatini bilmiyorum ama gündüz belli bir saatti geçmemeli diye biliyorum kızım 6 aylık 1.5 saati geçince uyandiriyorum tabi 4 aylıkken daha uzun diye biliyorum
Zlnmst Kuzeybebekk gündüzleri en geç 2 saatte uyandırmak gerekiyo diyo uyku eğitmenleri ama ne kadar doğru bilmiyorum ben öyle yapıyorum kızım alarm kurmuş gibi 1 saat 45 dakika yatıyo zaten fazla uyku gece uykusunu etkiliyomuş 🤷🏼♀️
Sinem57 Kuzeybebekk canım uyandırmak gerekiyor bnmkide saat 2 de uyudu korkuyorum uyandırmaya ama mama saati geldi mecbur uyandiricaz bnki de 4 aylik