kahveseftali bende varım, hatta annemle babam bana kızar böyle böyle alışacak dışarı çıkar diye, küçüklükten beri aslında çıkardım ama o zaman zorladı beni. Hep huzursuz mutsuz yani gün içinde mutlu olduğu 3- 4 saat ancadır 😂 o da oyun oynatırsak guldurursek keyifli. Bir yere gittiğimizde yada misafir geldiğinde uyutmak problem, başında beklemek gerekiyor🤷🏻♀️ zor işimiz