Annelerim lansinoh biberonumuz var bebeğim 3 ay 14 günlük oldu doğduğu günden beri aynı biberonu kullanıyorum ama silikon ucu biraz deforme oldu sanırım sararmış ve kaynar suda bekletmeme rağmen geçmiyor başlık alicam fakat orta derece de mi alsam yavaş akış mi almaliyim bilemedim 🙄 yardım ci olurmusunuz