Arkadaşlar oğlum 17 aylık ,yaklaşık 1,5 ay önce zatürre oldu ve hastanede yattık orda memeye çok düşkünleşti bende hsta diyr her istedginde emzirdim , hastaneden önce geceleri 1 en fazla 2 kere uyanıyordu ve su içiriyordum emzirmiyordum öyle alıştırmıltım. Ama hastaneden beri gece hiç abartmıyorum 2 saatte bir bazen saat başı uyanıyor aglıyor. Gerçekten ben mahvoldum yediğim içtigim ona gidiyor zaten ruhen bunalımdayım geceleri o kadar emiyor ki birde farkında olmadan dişleriyle de baskı yapıyor hafif meme uçlarım çok acıyor artık. Gündüzleri her istediginde emzirmiyorum 1-2 defa falan onda sorun yok ama gece uykusuzluk beni mahvediyo heryeri agrıyo hiç uykumu alamıyorum stresten saçlarım beyazlamaya başladı. Nolur gece emmeyi nasıl bıraktırcam yardımcı olun bana. Ağlayarak uyanıyo bide