Rukisdefne ben de sezaryen oldum hemoroid oluştu ağrı acı kanama vs herhangi bir zararı yok bana ıkınınca filan çıkıyor sonra kendi geri giriyor doktora gittim şu herkesin kullandığı procto ile başlayan kremm ve fitilden verdi 10 gündür kullanıyorum geçmedi o çıkan meme,ne kadar sürede geçiyor acaba