Esraerdemserin Hanımlar merhaba şiddetli dış ağrım var. Doktor augmentin antibiyotik yazdı içtikten sonra dört saat emzirme dedi. Emzirirken kullanan varmı ? Siz nasıl içtiniz acaba
_YanakReisinAnnesii Esraerdemserin neden emzirme dedi ki ? Doğumdan sonra bana da verildi emzirme de hicbir sorun olmaz demişti doktorum . Diş için yine bi arkadaşım kullandı bunu o da emzirmeye devam etmişti.
nazliicank Esraerdemserin sezeryan dogumumdan sonra 10 gun antıbıyotık kullandım doktorum vermişti. Aynı zamanda da emzirmiştim, emzirirken alınan antibiyotıkler farklı olabilir. Bi eczaneye sorun bence
Esraerdemserin _YanakReisinAnnesii bende devam edicem mecbur çok ağrım var dayanamayacagim, bir yandan bebeğimde küçük emmek istiyor
Esraerdemserin siriuss_ peki aynı zamanda emzirdiniz mi bebeginizi. Herhangi bir problem oldu mu acaba
Mantarsoteee17 Aynısını bana verdi 3 aylık bebeğim var. Şuan hala kullanıyorum ve emziriyorum. Bi saati falan yok yani. Bi sorun olmadı bizde.