oglumubeklerken Gizemleyla vicco kullanıyorum gayet memnunum. 11.ayda yürümüştü oğlum o zaman almıştık şu an 15 aylık oldu başka ayakkabı alıcaz artık sanırım ama şu an hala viccoyu kullanmaya devam ediyoruz.
_YanakReisinAnnesii Gizemleyla genel olarak vicco tercih ediliyordu bizde vicco kullandık. Hem hafif hem rahattı hiç zorlanmadı bebeğim yürürken.