Depremde kızımın mamasindan hiçbir yerde bulamadık kargolarda ancak 8 10 gün içinde gelir dediler el mecbur 8 market gezip 8.markette bimden bebevita aldık içti kızım 1 ay kabız oldu. O kabızlığı giderene kadar ömrümden ömür gitti.o kadar çok ağladı ki kakasını yapamıyor diye doğduğundan beri hiç bu kadar çok aglamamisti.onca ishal yapsın diye kullandığım ilaçlar bana mısın demedi lavman yapıldı hastanede 10 günü geçince sonra yine başka başka ilaçlar denedik en son ücretli bir şurup aldimda şükür Allah’ıma düzeldi 3 günde.mama doğru çöpe 1 hafta sonra bereket mamaları bulabildim depoladim bir daha mı elimi sürmem o mamaya