@eymurxelm sıfır almak mantıklı olmuyor bence. Çünkü çocuğun sevip sevmeyeceğini bilemiyoruz. Ben aldım ama kullanamadık bebeğim 4 aylık. Her kullanmak istediğimde ağladı evden çıkamadan çıkarttım. Eğer kesin alacaksanız bekletirim. Benim acelem yok. Sizin de işiniz görülür.