PatronBebek Biroglanannesi bisolnatur aldım. Kullandık iyi geldi. Tesadüf mü yoksa gerçekten iyi geldi mi bilmiyorum ama. Yorumları da güzel. Trendyoldan bakabilirsin.
Araslarcaaa Biroglanannesi doktor bebeğime aspinatura vermişti reçetede yetişkinlerde kullanabilir yazıyordu çok işe yaradı
Denizinannesiii16 Biroglanannesi öksürük şurubundan ziyade organik çam kozalağı şurubu kullanıyorum ben sabahları aç karnına öksürüğü kesiyor. Bir de mustela göğüs balsamı sabah akşam sırtına ve göğüsüne sürüyorum. Kesintisiz uyuyor öksürüğü kesiyor.
maysa-19 Biroglanannesi balgamlimi kurumu alerjikmi bunlardan hangisi bilmeden öneriyle kullanman yanlış çünkü ona iyi gelen sana iyi gelmeyebilir
_YanakReisinAnnesii Biroglanannesi kaç aylık? Biz bi ara prospan kullandık ama gram etki etmedi çöpe attım 😬
Biroglanannesi _YanakReisinAnnesii 13 aylık canım . Tamam eşime söyledim eczane verirse onu alma diye teşekkür ederim 🤩
_YanakReisinAnnesii Biroglanannesi pekmez karabiber karışımı daha iyi geliyor benim oğluma. Gün içinde vermiyorum öksürüp balgam atsin diye uyku öncesi verince uyku da krizlenmiyor . Ayak altına vicks de sürebilirsiniz o da iyi geliyor .