Anneler merhaba Bir şey sormak istiyorum psikolojim o kadar çok bozuldu ki benim kızım 4 ay 9 günlük kızımın boyu uzun olduğu için kilosunu çok fazla göstermiyor ama insanlar o kadar çok yorum yapıyor ki işte neden bu kadar zayıf toplu olması gerekmiyor mu diğer bebeklerle kıyaslamaya falan giriyorlar işte yeni yeni kafasını tutmaya başlıyor işte oturmak istiyor falan ama işte kafasından tutamıyor omurgasında bir sıkıntım var Doktora mı götürsem diye diye psikolojimi o kadar çok bozdular ki kafayı yemek üzereyim her gün çocuğumu uyuttuktan sonra oturup ağlıyorum şimdi kafasını çok fazla sabit tutamaması normal değil mi sizce Lütfen tecrübelerinize ihtiyacım var ilk tecrübem ilk çocuğum çok bir bilgim yok maalesef