Daha çok minik istediği kadar kalsın ve sizde sabırlı olun lütfen. Biz 9 ayı bitirdik hala düşkündür memeye. Aranızda güvenli bağ oluşması açısından emmesi iyi. Yalnız ince bir çizgi var eğer doymazsa tembellik yapıp uyumaya çalışırsa sarılık açısından dikkatli olmak gerekir kilo da alamaz beslenmediği için. Uyuklamaya başladığında yüzüne çenesine dokunun ayağının altına dokunun , rahatsız edin yani 😂 tekrar emsin güzelce doyursun karnını. Ama lütfen 40 günlük bebek için memede uyumanın tek güvenli yol olduğunu bilin. Sağlıklı olsunlar da biz biraz sıkılalım 🙏