muserref20 Yarın 2 aylık olacak bebeğim eşimin babası 4 yıl önce vefat etmiş adını onun adını verdik mezara götürsem oğlumu dedesini görmesi için bir sakıncası olur mu
Zeynebmete54 muserref20 eşimin babası öldükten 4 gün sonra doğum yaptım ben de 2 aylıkken mi ne götürmüştüm birsey olmaz ne olacak ki
Annis-ogul muserref20 oglum 2.5 yasinda ne kendi babamin ne de kayın oederimin mezarlığına götürmüyoruz. Ağırlık basar diye
Lavantakokusuuu muserref20 ya hurafe VS öne sürüp götürmeyin diyorsa takılmayın,canınız istiyorsa götürün. Bırakın kim ne derse desin
muserref20 Lavantakokusuuu ben dedesi belki hisseder diye götürmek istiyorum hem dua ederiz eşimde görür diye düşünüyorum da bakalım artık
myemye_12 @muserref20 benim kızım 6 buçuk alylik olcak bizde gidicez bugün birisi götürülmez dedi bana ama annem bişey olmaz dedi gitcez bizde Bencede bişey olmaz ya nolcak sanki
Selin1234 myemye_12 onu demelerinde ki amaç bebekler bizlerin göremediklerini goruyorlarmis ya onun için diyorlar götürmeyin diye annanem demişti bana ama bende gittim
Metehan__annesi muserref20 bebeğim 11 aylık.40 I çıktığından beri müsait oldukça babaannesinin mezarını ziyaret ederiz.zaten bebeği bırakacak kimse de yok.hem görsün bi zararını görmedim ben götürmenin ama evet hava soğuk