Demoo yaaa djdjdjkd direkt eniştemin ağzından yazayım hemen djdjdjs
Şöyleki öncelikle açık süt bulmanız gerekiyor. Kapalı sütten olmuyor.
Süt alırken maya da istersiniz. Hazır yoğurt ile mayalayınca da olmuyor.
Öncelikle sütü kaynatıyorsunuz. Kaynamaya başlayınca 15-20 Daha kaynatın. Sonra kapatın ve soğumaya bırakın.
Sütün sıcaklığı 55 dereceye geldiğinde , bir kap içine koyduğunuz mayaya 2 kepçe kadar tencereden süt ekleyin. Ve iyice karıştırın. Ardından tencerenin kenarından yavaşça mayalı sütü dökün. Ve tencereyi de 1-2 defa karıştırın.
Ardından kavanozlara sütü koyun.
Bu kavanozları altında ve üstünde havlu olacak ve ışık görmeyecek şekilde sarın. Yaklaşık 10 saat sonra buzdolabına koyarsınız.
1 litre süt için 0.75 yemek kaşığı maya olacak. Mayalanan yoğurt kavanozlara paylaştırılınca kapakları kapatılacak.
Aslan eniştem halletti şu işi djdjdjdjs Farklı şehirlerde yaşıyoruz, görüşünce ben mayalarım sana diyor djdjdjdkks