Kızlar benim bebeğim hala yüzüstü durmayı sevmiyor ve dönmüyor da normalde 6 Dr göre duzeltmeli 5 yüzüstü biz çevirirsek atıyor kendini ama hemen mizirdiyor ve kendini sırt üstü döndürüyor. Oturma olayı destekli de oturmayı çok az da olsa öğrendi ama fazla oturmayi da sevmiyor yakın zamanda covid oldu mizmizlasti kucak istiyor sadece sizin gelisimler nasıl neler yapıyorsunuz beraber