Merhaba anneler.Kizimi bir kaç gündür gözetliyor,um 3 geçe altını bezlemeden yatırıyor,um yapmıyor.Gun içinde bazen pisama ve bezini indirme çalışıyor.Kaka kaka diyor bugün lazimligini duşa kattim ve içinde yapması için 10 DKK bekledim lazimligin etrafında dönüyor kendini sıkıyor çişi geliyor yapmıyor.Bende lazimligina oturdum bak böyle oturacak,sin kızım dedim en son banyo halisina yaptı lazimliga yapmadı.sizce hazır mı yoksa ben mi yanılmışım ve kaç günde öğrenir ya.