Pinarzeynep Biogaia kullananlar acaba bi şişe mi kullandınız? Uç dört ay kullanan var mi? Kızıma iyi gelmişti. 2 şişe bitirdik yine gaz sancıları başladı acaba bi şişe daha kullansak mi doktor kontrolümüz de sorucam ama merak ettim uzun süre kullanan var mi diye
Mahinurr Pinarzeynep 5 aylık kızım hala daha kullanıyoruz bi ara azaltarak bırakmak istedik huzursuz oldu ağladı dr tekrar başlayabilirsin dedi umarım bu son şişe olur
Gamzeciks Pinarzeynep 1 şişe bitti. 2. Sini aldım ama 2 kez kullandım. İsterseniz gönderebilirim. Kullanırım derseniz ücretsiz
DerinMelekAnnesi Pinarzeynep biogaia gaz damlasi degil probiyotik bagirsak duzenleyicidir doktorlar 1 yasina kadar kullanabilirsin sakinca yok diyorlar bende kullaniyorum ama yardimci damla sap simplex ile beraber.
Pinarzeynep Ema teşekkür ederim galiba bende alicam tekrar tam rahatladık dedim bi haftadir kullanmıyordum tekrar başladı gaz sancıları
Masalinannesiii bu gaz damlasini nasil verdiniz ben bebegime verdim 5 damlaydi galiba gunde 1 kez aglama krizlerine girdi hep Sonra kestim baska bi damla kullaniyorum ama hala dolapta duruyo Bebekten bebege degisiyomu yoksa ben yanlis mi yaptim
Pinarzeynep Masalinannesiii günde beş damla aksam saat 7 gibi verdim. Zaten bi ayda bitiriyor. Bir ayı geçtiyse atın ilacı bakteriler ölüyormus faydası olmuyormus eczacı öyle söyledi.
Yusufcuk01 Masalinannesiii canım biogaia gaz damlası değil. İçeriği probiyotik. Bağırsak florasını güçlendiriyor. Bir nevi bakteri
Mtsz4334 Masalinannesiii benim oğlum aşırı gazlıydı sabah 6 akşam 6 damla verdim aynı saatlerde çok faydasını gördük 4 ay kullandık şimdi şükür kendisi yapıyor
Gulhan12 DerinMelekAnnesi sap simlexi bende kullanıyorum canım iyi geldi bebeğime biogayla nasıl kullanıyosunuz sap simlexsi günde 3 defa 3 damla kulanıyorum bebeğim gazını çıkarmaya başladı damla sayesine ama kakasını edemiyor şimdide😓
Rhk01 Ben 2,5 aylıkken bıraktım iki şişe bitirdim çok faydasını gördüm ana hep aynı saatte verdim etki gösterdi
Nass1312 biz de 2 ay düzenli kullandık çok fazla faydasını gördük 5 damla düzenli saatlerde. Doktorumuz 1 yaşına kadar kullanabilirsiniz demişti ama gerek kalmadı çok şükür 🙏🏻
Aksannn Gulhan12 ben bio gaiya ve sab sinplex i birlikte kullandım. Doktorumuza danışarak. Çookk iyi geldi. Kakasıbı yapamıyor diye bio gaia vermişti doktorum. Bağırsak düzenleyiciymiş.