Guneslemisik_ Doğumum ardından 49 gün geçti dün hafif bi kan geldi gece itibariylede gelmeye devam ediyor. Bel ve kasık ağrısı da bu kanamaya eşitlik ediyor tabii. Bu adet başlangıcı mıdır yoksa doğum bağlı bir kanama mıdır sizce?
Zlnmst Guneslemisik_ benim de aynısı olmuştu adet sanmıştım ama değilmiş doğumdan 6 ay sonra adet oldum
Zlnmst Guneslemisik_ 40 günden sonra da kanamam olmuştu hatta post bile açmıştım ama ilk adet fena oluyo 1 hafta öncesinden kasıklarım ağrımaya başlamıştı ama spiraldir diye düşündüm hatta randevu bile aldım belki kaymıştır diye 1-2 gün sonra adet oldum 40’tan sonra olan bence içte son kalanlar oluyo bilmiyorum belki sizinki adettir ama benim değilmiş karın ağrısıyla başladı normal adetti leke gibi değildi ordan anladım