Eniştemin annesinin tavsiyesiyle öğrendiğim bir şey var, senelerdir o şekilde yaparım kaç hafta durursa dursun ekşime yapmıyor.kullanacağınız mayanın içerisine 1 çay kaşığı toz şeker ekleyin.bir de yukarıda denildiği gibi çok sıcak mayalamayin .Sıcaklıktan emin olamiyorsaniz,dereceler var uygun fiyatlı onlardan alıp deneyin.