Kızlar oğlum 4 aylık eli nerdeyse 2.5 aydan beri hep ağzında keşfediyo dedim önemsemedim pek neyse geçen dişinde bi beyazlık fark ettim elime geliyo dokununca baya sert şekilde sadece tek bi dişinde var o beyazlık ve sertlik başka dişlerinde yok baktım parmakları hep ağzında çiğner gibi yapıyo dişlerine sürüyo bizim parmağımızı tutunca ağzına götürüyo çiğniyo çok değil ama bazen salyası akıyo bide dudaklarını böyle bi tuhaf yapıyo ağzının içine çeker gibi annem diş etlerini kasır öyle yapıp dedi 5 gündür böyle ve 5 gündürde huysuzluğu var bazen kafası çok sıcak oluyo ateş gibi kulakları buz gibi kakası çok cıvık su gibi önceden hiç böyle değildi (ishal değil ama günde 3-4 kere ancak kaka yapıyo) kucakta durmak isterdi önceden susardı ama bu ara kucağa alıp gezince bile huysuz ağlıyo mızırdanıyo sağlık ocağı ebesine sordum diş değildir dedi pamukcuk olabilir dedi karbonatlı suyla sildim ama geçmiyo bide sert sert geliyo elime köpek diş böyle sanki su toplar ya bi yerimiz öyle şişmiş ve beyaz olmuş ve baya sert bu ne Allah aşkına çok merak ediyorum doktora gidicem randevu bulamadım en kısa zamanda götürcem ama sizden de fikir almak istiyorum tecrübeli anneler vardır