Tazefasulyecik benim bebeğimi 27 günlükken aldılar eve kokusu dahi sinmisti yoğun bakıma alınırken elime eşyalarını verdikleri anı unutamıyorum 3 ay oldu hala yazarken bile burnum yanıyor… Çok zor çoook ama inanın ordaki hemşireler doktorlar kendi evlatlari gibi bakiyolar. beni 1. Günün sonunda yoğun bakımda anne uyum odasına almışlardı.bizde 1 hafta kaldık ama kendi evladimin yanı sıra o yoğun bakımda parmak kadar çocukları gördükçe yürek kalmadı bende. Ve inanın enfeksiyon en iyisi elhamdülillah tedavisi var ilaçla herkesin elbet canı ama orda neler gördüm daha anne kokusu çekmeden direk ameliyata alınan el kadar bebekler, dokunmaya kiyamazsin küçücük doğmuş yavrular neler neler. Kendinizi sürekli bunun için telkin edin sütünüz gitmesin elhamdülillah antibiyotik ile geçip gidecek Allahin izniyle 10 gün ilacın süresi mecbur kalmak zorunda o yüzden.