Aslananne1 10 aylık bebeğim dün ateşi 38. 8 i buldu direk acile gittik covid testi yaptılar pozitif çıktı kusma istahsizlik ateş var evde nasıl geçirebilir hemen toparlanması için napabilirim 😔
MiraySu55 Aslananne1 benim kızım daha küçükken olmustu hastanede yattı biraz serum aldı sonra antibiyotik ates düşürücü falan kullandı geçti çok şükür meyve et falan yedirin
Aslananne1 MiraySu55 Ikicocukbiranne doktor sadece ateş düşürücü verdi başka bisi vermedi hastanede de serum falan biis takmadilar
Ikicocukbiranne Benim kızım 8 aylıkken oldu ateş düşürücü kullandım sadece sizin nefes darlığı vs olursa hava verirler hastane takibinde olun