Merhaba. Oğlum 1 buçuk yaşında bir hafta önce kusmayla başlayan ishalle devam eden iki gün sonrada bi gece ateşlenir gibi oldu. Doktora gittik serum vs takamadılar damarları çok zıplıyo tombul bebek dediler fitille idare ettim. Kaka tahlili falan asla veremedik çok hırçındı kusma ve ateş tamamen gitti 3. Gün fakat ishal hala devam ediyo tam bir hafta oldu ne yaptıysam ne verdiysem geçmiyo çocuk yemek yer yemez hemen kaka yapıyo bazen günde bir defa bazen 3 defa 4 ü geçmiyo varmı bir öneriniz kızlar başına gelen atlatan ben bi çare bulamadım ve ne yedirceğimide şaşırdım daha çok miğdesini bozmayım diye🥴