Aysegul93 seymanurbitirge emzir daha minicik sadece açlıktan değil seninle duygusal bağ kuruyor kendini güvende huzurlu hissediyor
_serapmila_ seymanurbitirge bebekler sadece aç olduğu için degil kendini güven de hissetmek ve anne ile güven bağını kurmak için emmek ister sakın böyle düşünüp mama verme istedikce istediği kadar emzir annesi ❤️
Arzuubal seymanurbitirge biz de 20 günlüğüz inan öyle ağzı devamlı açık hele ben kucağıma alınca direkt emmek istiyor ağzını açıp bekliyor 😂napiyim emziriyprum ben de çünkü bizi istiyor açlığından değil kusuyor bile ama bazen uyumak için bazen de sırf beni istediği için bence
Gmzkyr seymanurbitirge bizdede durum aynı 16 günlüğüz . Sütüm var ama saatlerce emip bitiriyor . Her şeyi meme ile halllederim sanıyor gaz uyku 🤣 çok yorucu ama düzene girer diye sabrediyorum
Kurumakbule Bizde 22 günlüğüz aynı sürekli emmek istiyor sonrada kusuyor ne yapacağım bilmiyorum vermeyince de ağlıyor