17 aylık oğlum var çalışıyorum eve gittiğimde yanından ayrıldığım an ağlıyor bununla bir şekilde baş ediyoruz ama birkaç gündür işe gitmek için kalktığımda uyanıyor o da. Hemen ağlıyor sakinleşmiyor beni istiyor😭anneannesi bakıyor bizimle kalıyor o da. Ama böyle ağlaması beni çok üzmeye başladı beni ne zaman geçer acaba bu ayrılık kaygısı ya da var mıdır bi çözüm yolu?