Srkqdals çok tereyag ile pekmezin kaynatıp veriyorlarmış onu denemeyi düşünüyorum sizce zarar eder mi dokanir mi balgam sökücü var da çok boguyo bir hafta kullanmamız gerektiği kullandık bugün son du bugün vermedin boguluyo çok uyuyamıyo onu içince bide ventolin tutun demişti hirilti yok çok hafif zateb demişti doktor da günde dört kere ventolinu dedi ben iki kere yaptım Buhara alistirma dedier şuan gene az az öksürüyo balgamı var napmaliyim bir hafta kullan demişti ilaçları doktor