moommm arkadaşlar benim İkizlerim Var 2 yaşındalar ve hala coğunluk mama tüketiyorlar resmen yemekleri tadımlık yiyorlar ve ben artık mamayı bırakmalarını istiyorum Allah rızası için bu durumu yaşayan varsa bana fikir verebilirmisiniz Ne yapacam bilmiyorum
Dondurmalikahve moommm Sürekli mama sunmayarak biraz aç bırakmaya müsaade ederek. Tahlil verip değerlerine baktırdınız mı bu arada
Brfn moommm aynı durumu bende yaşiyorum 2 yaşında kızım. Öğlen uykusunda mama ıciyo akşam yatarken ıciyo bide geceleri sürekli mama diye ağlıyo 3 4 saatte bir gece mama istiyo.. Yemek yiyo kahvaltısını yapıyor acta kalmıyor ama gece aşırı mama istiyo vermeyince yıkıyo ortalığı.. su veriyorum biberonu atiyo mama yeni içtin kızım diyorum hayır diyo kanmiyo.. nasıl biraktiricam bilmiyorum
Elfhan moommm Ben soğuk sütün içine mama koyarak vermeye başlamıştım zamanla mamayı azalttım sonra sadece süt içmeye başladı. O şekilde deneyebilirsin.
cansudogru moommm merhaba canım 20 aylık kızım var gündüz yemek yiyor ama gece ağladıkça mama istiyor ve bıraktıramıyorum ben de çaresizim 😕
cansudogru Brfn aynısı benim kızımda var yemek yiyor ama gece inanılmaz mama içiyor su veriyoruz kanmıyorlar 20 aylık benimki de 🥲