Mlkkrm Kızlar selam 👋🏻 Bebegıme beblac gold kullanıyorum memenunum gaz sorunu yok ama asla tok turmuyor 6.5 aylık bebegım gece 5 kere 150 cc mama yaptım bugun yanı cok fazla kilosuda zayıf ne kadar içsede almıyor ne önerirsiniz bana memnun kaldıgınız ?
livanurvealpinannesi61 Mlkkrm kaç saatte uyanıyor. Bende kızıma bebelac gold kullandım 3 4 saatte 150 ml içerdi.
Sumelsa2134 Mlkkrm ben bebelactan memnun kaldım bebeğim 125 CC iciyor 3 saat bazen 4 saat istemiyor tabi birazda emiyor aynı zamanda 4 aylık gece de iyi defa tek kalkar o sırada emziriyorum
Dondurmalikahve Mlkkrm Dişten kaynaklı uyanıyor olabilir mi 150 CC anne sütü bile içse tıka basa doyar aslında