Soncul bebeğiniz biraz daha büyüdüğünde emziriyor bile olsanız o şekilde tutarsınız bence. Mesela geçen sene ramazanda oğlum 4 aylik falandı sadece anne sütü aldığı için ben tutmadım. Ama bu sene ramazanda oğlum 15 aylık oluyor, gündüzleri sadece uyuyacağı zaman emiyor gece uykusuna yatarken ve gece de 1 2 kalkıp emiyor o kadar. Allah nasip ederse tutucam bu sene. Sizde tutmazsanız şimdi, kışın falan kazaları tutarsınız bebeğiniz iyice büyümüş olur ek gıdayı daha fazla almaya başlamış olur. Benim tavsiyem bu yönde 💐