Sinem61 öncelikle sütü ölçmeyi bırak bu hem seni strese sokar hem de sağdığınla çıkan sütle bebeğin emdiği süt aynı değildir hiçbir zaman. bir de güvenlik önelemlerini alıp yanında birisi varken onu kucağına alıp duşa girmeyi de deneyebilirsin bu da çok iyi geliyor hem süt artırmak için hem bebeğin rahatlaması için ama dikkatli ol yanında biri olsun mutlaka, ayakta durma otur o kucağındayken Bunun geçici bir dönem olduğunu unutma kendini strese sokma, ben üzücü bir olaydan sonra sütüm azaldı diye (gerçekten o kadar azdı ki) ama hep tekrar artacağına inandım moralimi bozmadım stres yapma dönem dönem böyle şeyler olabiliyor.