Arkadaşlar bebeğim 2 buçuk aylık çadırda kalıyoruz fanli isiticim var onu aciyorum sürekli usutmemeye calisiyorum ama alındı galiba sürekli bir hapşırık ve ardından öksürük oluyor burnu da tıkalı aspiratörle temizledim biraz açıldı doktora gitmeli miyim sizce