1 aylık kızım var zaten kafasını çevirse uyanıyorum ama bu aralar bu çok sık olmaya başladı doktora da götürdük. Burnundan genzinden çok ses geliyor sanki balgam varmış gibi bazen hırıltılı. Doktor burnunu temizletti nefes alışverişinde bi sıkıntı görmedi ama hala geçmedi burun tıkanıklığı mı artık nedir bu? Burnunu da fıs fıs sıkıp aspiratörle temizliyoruz ama yavrum geceleri uyurken hep ses çıkartıyor bu nasıl geçer?