zeyzey00 10gün öncesine kadar aynıydım. Ayağımda sallardım zar zor gözünü kapatırdı ama durduğum an gözlerini açardı. Sırf uyusun diye 2-2.5 saat salladığımı bilirim. En son 10 gün önce akşam uykusunda canıma tak etti. Sallıyordum, durdum dedim illa uyuyacaksın. Yatağına koydum Ağzına emziği verdim o bana baktı ben ona. Başladım yavaş tonda neeen nen demeye yarım saat baktı gözlerime sonra yavaştan kapadı uyudu. Sabahınada aynı gündüz uykularında dedim uyursan uyursun ki illa uyuyacaksın ha öyle ha böyle 24 saat uyumamazlık yapamayacak sonuçta. Aynısını yaptım. Yatağına koydum karşısına geçtim neeen nen dedim yarım saate uyudu. Tavsiye ederim inşAllah işe yarar. Şu an sallamıyorum. Akşamları bunalmışsam eşime diyorum o başına geçip neen nen diyor dalınca çıkıyor. Alıştı gibi. Geçen annemlerde de öyle uyuttum. Ramazanda bir yere gidilmez diye 14 gün kamp yapacağım evde iyice pekişsin. Uyku eğitmenleri izlemlerime göre odaya bırakıp çıkarttırıyorlar anneyi. Benimki öyle yapsam arkamdan ağlar o yüzden çıkmıyorum uyuyana kadar bakışıyoruz o yüzden ağlamıyorda.