Aliarasinanasi kimler ne yazdı okumadım ama ben bebeğim 2 aylıkken almıştım, o kadar kurtarıcı oldu ki anlatamam. Joie serina 2in1 almıştım, titreşimliydi onu açınca rahatlıyordu, ilk başta uyumadı üstünde ama alıştıkça uyumayada başlamıştı, içine koyup yemek yapıyordum yemek yiyordum kahve içiyordum çok mükemmeldi🥰