YamanBey Doktor randevumuza daha var o yüzden sizlere sormak istedim başına gelen varmı? Su gibi çıkarıyor bazen. Mama ile besleniyoruz.
Deletedmom0333 YamanBey benim bebeğimde de reflü var mamasinin suyunu fazla koyuyorsaniz veya mamayı az koyuyorsaniz ondan olabilir bizimde oyleydi şuan düzeldi çok şükür