Merhabalar. 5 buçuk yaşında ki oğlum neredeyse herşeyden korkuyor. Kedi köpek yanında birden arabanın çalışması VS.
Odasında zaten yatmıyor aramızda yatıyor. Gündüz bile odasında oynamıyor. Ses geliyor korkuyorum diyor sürekli. Ses dediği üst komşum ya da dışarıdan geçen araba. Çok üzülüyorum artık. Korkması hep vardı ama bu ara tavan yaptı. Yalan söylemiyor çünkü resmen titriyor. YouTube izlemiyor ama savaş oyunları VS oynuyor. 6 aylık Bi bebeğim var acaba ona mı tepki veriyor bilmiyorum. Var mı önerileriniz başına bu tür şeyler gelen?