Kizlar bebeğim 17 aylık ama sadece anne sütü alıyor şuan 2 aydır ek gıda kesinlikle yemiyor. Doktora götürdüm b 12 si dusukmus sadece ama diyetisyene yönlendir di sürekli cignencek besinleri çiğneyip tükürüyor geri çıkarıyor bebeği bu sebepden diyetisyene giden varmı 🤕😏😔😔😔