YktBrkMrv Bebeğimin gazı onun için eczaneden şimdi temin ettim bebeğim 45 günlük sizler kaç damla kullanıyorsunuz?
YaseminAren YktBrkMrv bız yenıdogan ıken 4 kez 15 damla dedı 1 ay kullandım bıraktım bıogaı da vermıstı cunku cocuk ılac ılac kokuyordu
berenselen-16 Bize doktor günde 4 kere 10 damla kullanmamızı söylemişti 2 ay o şekilde kullandık ve çok şükür atlattık o zamanları
berenselen-16 YktBrkMrv ben mama kullanmadım oyüzden onunla ilgili bir bilgim yok ağzına damlatıyordum.
firemom doktor gerektiği zamanlar 4 kere verebileceğimi ve her verdiğimde 10-15 damla verebileceğimi söylemişti. Ben de gazı olduğunda 13-15 damla falan veriyorum.