Sinemalin trişka yani gerçek değil, saçmalık anlamında.. ben bunu bizzat pediatrsitim ile görüştüm. Hatta ölçelim dedim. Bununsadece hani aakademik çalışmalar için ya da özel dudjmlarda ölçüyoruz dedi. Zira bugün ölçtük bir seviye çıktı, ama yarın bundan daha az veya daha çok olabilir, böyle bir sabit değer yok dedi. Tamamen bebeğininizin ihtiyacına göre şekilleniyor dedi. Bebek emerken onun salgıları epidermden geçiyor ve beyinde uyardığı bölgeler var, süt de o a göre şekilşeniyor diye açıkladı. Hatta bebeğin hasta oldupu durumlarda o virüs veya bakteri de deriden anneye ulaşır ve anne vücudu süt ile bir miktar antikor verir bebeğe dedi. Dolayısı ile bence annelerin focus olması gereken şey, emzirmek, bol su içmek ve dengeli beslenmek, fiziekn ve ruhen kendisine iyi bakmak.. hatta benim pediatrist süt damlası süt ilacı gibi şeylere de sıcak değil ama ben yine de Solgar breewers yeast tablet alıyorum, bir dönem bestlak damla da kullandım.. bu arada sütü artsın ve süt kalitesş artsın diye bir srü bitki çayı, damla, tablet, bitkisel ürün kullanan bir anne vardı burada, paylaşmıştı ve karaciğer değerleri aşırı bozulmuş ve karaciğerini kurtarmaya çalışıyordu. Her ne yapılırsa dengede devam etmek bence en faydalısı.. bence..