Defnenin-annesii Merhaba kızlar.. Benim bebeğim 6 ay 21 günlük bir süredir destekli olarak oturtuyorum ama merak da ediyorum her anne gibi ne zaman desteksiz kendisi oturabilir diye 😊 sizlerin bebişleri ne zaman desteksiz oturmaya başladı? Birde ben kısa ve az oturtuyorum destekli olarak acaba oturması için biraz süreleri arttırmak gerekir mi öneriniz nedir?
EmineYilmaz Defnenin-annesii ilk kızım 6,5 aylıkken . Ben biraz erken başladım 4,5 aylıkken başlamıştım doktora danışarak
Aslininannesi Defnenin-annesii 6bucuk aylık kızım daha yeni başladı desteksiz oturmaya. Öyle aman aman uzun süre oturamiyor ama 😌
Noriye Defnenin-annesii valla once 5 ay 10 gunken emekledi emekleyince hic oturmayi sevmedi destekli oturtamadim diyebilirim sonra 7 bitti ayaga dikildi 8 bitti hic bir destek almadan her yonuyle oturabiliyordu 🥲
Elifffinnn10 Defnenin-annesii 6. Ayda oturmaya başlamıştı. Ben 5 aylıkken destekli oturtmaya baslamistim
Defnenin-annesii Azra07 Oy maşallah 🧿🥰. Oturmaya başlamadan emeklemeye de başlayamıyorlar diye biliyorum. Sizin ikisi aynı zamanda olmuş ne güzel 😊
Tugceonrdml_ Defnenin-annesii benim büyük kızım 23 aylık şuan 6-7 aylıkken emekledi 8 aylıkken desteksiz oturdu 4 aylık bebeğimi de sık sık destekli oturuyorum ellerinden tutunca oturma pozisyonu aldığı için doktor destekli 45 dk süre ile oturtabilirsiniz dedi
Defnenin-annesii EmineYilmaz Ne kadar süre oturttun peki canım? Ben yerde oturutup destekli önüne oyuncak veriyorum iki üç dk içinde mızıldamaya başlıyor asla istemiyor oturmak. Mama sandalyesinde oturtuyorum yemeğini orada yedireyim diye orada da iki üç dk sonra mızıldanıyor 😏
EmineYilmaz Defnenin-annesii canım 4,5 aylıkken çok kısa oturtmaya başladım. 5-6. Aylar arası istediği zamna yine aynı şekilde oturttum
Defnenin-annesii Tugceonrdml_ Benim kızım 2-3 dk destekli oturttuktan sonra mızıldamaya başlıyor oturmak istemiyor. Oyalamaya çalışıyorum aslında oyuncak vs ile ama pek istekli değiliz 😏
Tugceonrdml_ Defnenin-annesii ya aslında her bebek farklı oluyor bu prematüre mesela ama aşırı hareketli bir çocuk elinden tutunca hemen oturur gibi kaldırıyor kendini falan doktor o yüzden oturt dedi bende öyle yapıyorum
Defnenin-annesii Aslininannesi Maşallah prensese 🧿 Yavaş yavaş oda olur inşallah ☺️ bende sabırsızlanıyorum bakalım benim kızım ne zaman oturacak 😊
lilyamoms 5 aylık olmak üzere , ben ufak ufak oturtuyorum kendı kucağımda desteklı şekılde , hanı derler ya bebek seni eğitır gerçektende öyle
Defnenin-annesii lilyamoms Destekli bende oturtuyorum ama çabuk sıkılıyor yoruluyor mızıldamaya başlıyor hemen.. 6. Aydan sonra desteksiz oturmaya başlıyor ya bebekler bende otursun istiyorum biraz sabırsızım galiba 🤭
Noriye Defnenin-annesii Amin cumlemizinkini Bende ayni senin gibi post acmistim ama zamani gelince yapiyorlar bol bol konus aktivite kartlar hepsini yaptim su an iyi gelisimi benim gozumde tabi 😆🫶🌸
Defnenin-annesii Elifffinnn10 Bende başladım aslında kucağımda yerde falan oturuyorum ama iki üç dk sonra mızıldanıyor durmuyor kızım. Öyle olunca az az oturtuyorum maalesef ki. Siz ne kadar süre ve ne kadar sıklıkla destekli oturttunuz ?
Fatmaana Defnenin-annesii benim kızım destekli 5 aylık iken yavaş yavaş oturma isteği olduğu için kısa süreli oturttum hep 6 aylık olduğunda da desteksiz oturdu ilk başlarda oturmayı çok seviyordu şu an hep kucak istiyor bende elimden geldiğince kucağımda tutuyorum
Defnenin-annesii Fatmaana Kıyamam ya her geçen gün huyları değişiyor.. Napalim sağlıklı ve mutlu olsunlar da inşallah gerisi önemli değil anneler olarak yorulsak da gülüşleri yetiyor ☺️
Defnenin-annesii Noriye Çok sevindim maşallah 🧿☺️ doğru söylüyorsun hepsinin zamanı var hayırlısı bakalım merakla bekliyorum bende 🥰
kxbxx Defnenin-annesii biz geç başladık destekli oturtmaya doktorumuz 7. ayda destekli 8.ay da desteksiz oturtmalısınız demişti. Biz 6. aydan başladık destekliye bebeğim de pek oturmaya hevesli değildi hemen yatma pozisyonuna geçiyordu tam oturmayacak sanırım diye endişelenirken 8.ayda desteksiz oturmaya başladı Hepsinin bir zamanı var ☺️
Defnenin-annesii kxbxx Aynen öyle her şeyin zamanı var hayırlısı bakalım ☺️ anneler olarak merak ve heyecan oluyor elbet ☺️