Aysegul___ orucu bi denersiniz sütünüzün etkilenmediğini görürseniz devam edersiniz ama etkilenirse bebeğinize yazık ve bunun için tutmama ruhsatı verilmiş zaten (sonra kazasını tutmak şartıyla) bu arada konudan bağımsız, daha önceden eşinizden ayrılmak istediğinizle ilgili bir post açmıştınız naptınız ayrıldınız mı yoksa araya düzelttiniz mi affettiniz mi? Merak ettim.