Merhaba arkadaşlar. Oğlum 21 aylık. Bu zamana kadar çok az ekrana maruz kaldı. Çok kısıtlı açtım sevimli dostlar şarkılarını izledi çok acil bir işimde yemek yapamadıysam falan filan. Ama tabii ekran içine öyle bir çekiyor ki telefonu görünce telo aç aç arı vız vız işte ce e şarkısını aç falan diyor. Sürekli istediği için bende spotify dan müzik açıyorum görmesin ekran diye. Ama bu öyle bir hal aldı ki gün içinde 2-3 saat müzik dinliyor olabiliriz kapatsak kıyamet kopuyor. Ee müzikle oyalanıyor diye bende başta hep açtım falan ama şimdi bağımlı oldu çocuk sanki. Tamam müzik ruhun gıdası falan da bazen şarkıları dinlerken kitleniyor öyle dinliyor sadece eşimin de çok dikkatini çekmiş çok kitleniyor boş bakıyor müzik dinleyince diyor. Çocuğu oyalayacak alternatifimiz de yok. Havalar ısınmadı parka çıkamıyoruz. Oyun diyorum kitap okuyalım diyorum yok. Hepsi kısa süreli oluyor. Müzik oldu mu dans da ediyor ben o sıra işimi de yapıyorum o dinlerken ama bir zararı var mı diye de düşünmeden duramadım. Fikri olan ??